Polski (Polska)English (United Kingdom)Deutsch (DE-CH-AT)French (Fr)
Szukaj
Szukaj tylko:

Wyszukaj: generalnie

Znaleziono pozycji: 7.

1. Dzień czwarty - popołudnie
(Wyprawa na Andamany/Wyprawy)
... w hotelowej restauracji, więc podziękowałem. Atmosfera jak w domu, danie bardzo dobre. Generalnie czysto, chociaż trzeba spróbować, żeby pozbyć się uprzedzeń. Zwiedziliśmy również targ ...
2. Dzień czwarty - raj na Havelock
... przeszkadzało to w żadnym stopniu w kąpieli. Nie można natomiast było snurkować, ale generalnie ta plaża poza jednym fragmentem (Blue Laguna) nie zawiera nic poza idealnie białym piaskiem i błękitną ...
3. Nasza pierwsza rafa na Havelock
(Wyprawa na Andamany/Wyprawy)
... wspólnych fotografiach. Dowiedzieliśmy się przy tym wielu bardzo ciekawych rzeczy zarówno o zwyczajach kąpielowych, jak i generalnie o spędzaniu wakacji i świąt przez ludzi z Indii. Nie było dwóch takich ...
4. Diwali na Andamanach
... że to ponad 10 km. Na razie nie chcemy korzystać z ich usług i postanawiamy się przejść. (dzień później sprawdziliśmy na innej mapie i drogowskazach - chyba naprawdę mogło być ok. 10km) Generalnie ...
5. Kilka porad dla podróżujących na Andamany
(Wyprawa na Andamany/Wyprawy)
... PADI na andamanach). Generalnie widzieliśmy jak prowadzone jest intro (europejscy divmastrzy), byliśmy też w bazie, gdzie jest ładnie przygotowany cennik (jest też na www). Zasadą jest, że na 1 przewodnika ...
6. Fakty i mity o Indiach
...  rozważymy mniejsze hotele. Mit: jest dużo insektów - fakt: w pokoju nie stwierdziliśmy ani jednego osobnika, nie licząc jednego pająka w hotelu w Port Blair, ale generalnie hotel jest prawdopodobnie ...
7. Podróż na Andamany
(Wyprawa na Andamany/Wyprawy)
... chciało nam się iść do nowego terminala, a stary generalnie nie robi wrażenia jednego z największych lotnisk w Europie. Od Andaman Islands Przy odlocie do Chennai usłyszeliśmy ...